En lång söndag

publicerat i En mammas vardag;
Nu är jag äntligen hemma igen efter en lång dag med utflykt till Ikea med mamma och syster. Det har varit riktigt mysigt och man blir ju verkligen inredningssugen när man ser allt fint. Så jag hittade lite inspiration till nya lägenheten och får jag bara som jag vill kommer det att bli riktigt kanon. Nu ska jag bara övertala hyresvärden att vi ska få tapetsera/måla om i alla rum utom köket. Visst är det fräscht men jag vill ju ha det som jag vill ha det!


Gårdagens kväll blev riktigt trevlig och jag kände mig faktiskt lugnare än vad jag trodde att jag skulle. Trevligt folk, musik och god mat. ( Framförallt brieosten som jag åt mängder av). Vi åkte hem vid 00.30 och när vi kom hem låg Jack sött och sov i sin säng och hade varit jättesnäll hela tiden. Så första gången med barnvakt gick bra både för han och för oss. Skönt!

Men nu ska jag umgås med min familj och snart ska bebben få lite gröt. Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentera inlägget här :