Fortfarande förkylda...

publicerat i En mammas vardag;
Usch, det är verkligen inget kul att vara sjuk. Jack har i stort sett slutat snora nu men hostan finns kvar, men den kunde ju också vara kvar i 5-6 veckor så den är inget jag oroar mig speciellt mycket för. Han mår fint! Jag däremot är så jädra förkyld och skulle helst av allt bara dra täcket över huvudet och ligga och titta på film hela dagen, men det går ju inte när man har en busig 5 månader ( okej han blir 6 mån på torsdag men låt mig tro att han är liten ett litet tag till).

Förhoppnoingsvis kan min kära mor sluta lite tidigare idag och ta Jack i några timmar i eftermiddag. Det vore bra för honom att få lite mer underhållning än vad jag är kapabel till att ge honom just nu. Man får så dåligt samvete när man inte orkar så mcyket som man skulle vilja med honom. Tur att M är ledig imorgon igen.

Ha en bra dag på er, nu ska jag kurera mig rejält för imorn måste jag må bra nog att åka iväg en sväng. Det väntas överraksningar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

då ska jag skriva in det i listan :)

ja snart är det april men känns som en evighet kvar ändå hehe.



skönt att jack mår bättre nu :)

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Nu blev jag nyfiken ju.... Vem ska bli överraskad? Vart ska ni åka? Förlovning kanske?

3:e kommentar, skriven , av Bea, Lines mamma:

Krya på dig!

Kommentera inlägget här :