God förmiddag

publicerat i En mammas vardag;
God förmiddag på er!

Kom hem från kyrkans barntimme för bara en stund sedan, var väldigt trevligt idag. Några "nya" mammor var där och dom var ungefär i min ålder, sådant gillas. Även om alla dom andra också är väldigt trevliga =).
Som ni kanske märkte hade jag en liten irritationsdag igår men idag är känslan annorlunda då jag faktiskt fick ett samtal och just fördomarna mot oss yngre föräldrar. Ska bli väldigt kul!

Idag gäller det också, tapeter ska bestämmas för sista gången. Ingen återvändo ikväll. Jacks rum, hallen och vårt sovrum är jag ganska hundra på. Måste bara hitta en fondtapet i vardagsrummet. Åh, vad kul det ska bli att kunna sätta igång sen. Bilder lovas.

Nu ska Jacken få lunch och sen får vi se vad som händer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

jaså ni bor så nära, då kanske det inte är lika poppis för er. vi har ju några timmars bilfärd så för oss blir det en hel dagsutflykt när man åker dit. nu var det några år sen jag var där senast så det ska bli kul. ibland kan man ha tur att hitta massor!

Kommentera inlägget här :