Sitta i kundvagn= Äckligt!

publicerat i En mammas vardag;
Igår när vi var och handlade fick Jack sitta i kundvagnen, kan väl säga att det gick sådär. Vi var först inne på Netto och där gick det hyfsat bra, han satt och höll sig i handtaget och var så nöjd över allt han kunde se. Sen inne på ICA gick det väl lite sämre, handtaget var i helt fel höjd= perfekt höjd att suga på. Usch så äckligt!! Tryckte in nappen ett antal gånger för att han inte skulle tugga på handtaget, men icke han var envis. Tillslut fick jag ta upp honom. Jag menar, vem vet vem som tagit i dom handtagen??

*Någon som vart på toa och inte tvättat händerna?
* Torkat snor från barnnäsor?
* Stoppat in  snus?
* Petat bort något mellan tänderna?

Jag kan fortsätta länge men jag blir så äcklad!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

ja det är äckligt när man börjar tänka så..

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Hahaha.... du är klok ,men du...lite skit rensar tarmen och ökar imunförsvaret.För rent ger känslighet,allergi och astma.... Fast lite äckligt är det när man börjar fundera över det. Men man skulle bli knäpp om man tänker så om allt.Vem har tagit i dörrhantaget senast etc. Handsprit i väskan kanske? Puss på dig min kloka unge

3:e kommentar, skriven , av Petter:

Tänk så härdad han blir! Det är nyttigt med smuts! x)

Kommentera inlägget här :