Sparlåga!

publicerat i En mammas vardag;
Som ni märker går bloggen lite på sparlåga men det är så det får vara nu när vår lilla kille inte är riktigt hundra. Idag har dock varit en ännu bättre dag än igår och det känns som att vi börjar se slutet lite även om det är en bra bit kvar innan vi kan sluta helt med medicinerna.

Ikväll gick det bra att ge honom pulmicorten och han andades fint, säkert fem ordentliga andetag utan skrik och panik. Superskönt! Nu är hoppet att vi snart kan slippa ge vid-behovs-medicinen helt och att jag inte smittar honom med vad det nu är jag har dragit på mig. Är förkyld och hoppas verkligen att det är Jack som smittat mig och att jag inte dragit på mig något annats virus/bakterie, skulle det vara det och Jack drar på sig det med är vi tillbaka i karusellen sjukhus, inhalering, barnakut osv på nolltid.

Ha en fin söndagskväll. Vi myser med varma mackor och te framför Beck.

Kommentera inlägget här :