Torsdag

publicerat i En mammas vardag;
Idag när jag kom hem från jobbet var det ovanligt tyst här hemma. J och sambon har varit lediga hela dagen och på eftermiddagen kom kompisar till J för att hämta honom. Så när jag kom hem var J hos kompisar och lekte medans M stod och höll på att förbereda middagen. Så det ända jag behövde göra var att sätta mig ner och göra ingenting. OJ, vad jag inte är van vid det. Tiden segade sig fram tills det blev dags att hämta hem busen.
 
Det var i alla fall en glad kille jag fick hämta hem som snabbt konstaterade att han minsann inte ville ha några syskon (kompisarna han varit hos är tvillingar och har 2 syskon till). Vi får väl se om han ändrar sig om det någon gång. Det där med syskons vara eller inte vara är en intressant fråga men det får vi ta en annan gång.
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och invänta Twilight på femman. Kan bara inte låta bli att älska filmerna.

Kommentera inlägget här :