En stor dag imorn!

publicerat i En mammas vardag;
Imorn är det en stor dag! Imorn ska jag för första gången på över 1 år ställa klockan tiiidigt för att åka till skolan, en ganska märklig känsla när man är van vid att vakna av en pratandes son. Oj, vad jag kommer sakna alla våra mysmorgnar.

Men framförallt är det en STOR dag imorn för då börjar Jacks inskolning. Tänk att min lilla bebis redan ska börja dagis och jag sörjer lite att jag missar hans första dag där. Jag lnskar så att jag kunde sett hans reaktion men jag är glad att M får vara där och se den. Jag har ju faktiskt varit med vid många "första gången" ögonblick som han inte har pga att han jobbat.

Well, regristrering på skolan imorn och inskolning för Jack. Inte nog med det, 1-års kontroll ska det också bli imorn.

Sov gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hej hej!

fin blogg du har... har nästan samma adress som dig=)

Kommentera inlägget här :