Få ihop vardagen

publicerat i En mammas vardag;
Sitter och försöker klura ut hur vår vardag ska gå ihop sig dom närmaste veckorna då det är mycket nytt som sker i våra liv. En helt ny vardag kommer påbörjas och bubblan man har levt i det senaste året, framförallt månaderna när båda varit lediga spricker.

De närmaste två veckorna ska vi få jobb, inskolning på dagis, nollning och terminstart att gå ihop sig. Det är inte det lättaste och tyvärr får jag bortprioritera en del av nollnings dagarna, men en 5 stycken tror jag i alla fall ska gå att ordna.

Det är inte så lätt, prova ni att få ihop en jobbande man, barn på dagis och en mamma som pendlar 16 mil om dagen....Fast jag har gett mig f*n på att det ska gå, det Måste helt enkelt gå!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Jo tack jag vet hur det känns!!!!!

2:a kommentar, skriven , av ♥ KiZnic-Ung mamma till Melina♥:

Det är mycket nu, min dotter inskolas också just nu sen den 24 börjar jag och sambon att studera sista året på gymnasiet.



Jag hoppas verkligen ni fixar det, håller tummar och tår!

Kommentera inlägget här :