Godmorgon sista myslördag!

publicerat i En mammas vardag;
Jag har kommit till den tid då jag börjar tänka allt i "sista gången termer". Som idag är det sista gången på några veckor som vi har mysig vaknaallatillsammans lördag. Sista dagen M har semester. Sista gången Jack äter 8-månaders välling osv.

Har man inte barn låter det säkert hel knäppt men man försöker så hårt att ta vara på varje liten stund och ändå springer tiden förbi en. Idag är det 3 veckor tills Jack fyller 1 år. Hallå! Han föddes ju igår! Var tog all tiden vägen, jag skulle ju vara mammaledig i en evighet och nu kickar allt igång om 5 dagar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Sv: haha, jag har faktiskt tackat nej nu. Jag har fått jobb :D

2:a kommentar, skriven , av My J:

naawe ^^

Kommentera inlägget här :