Fy vad tråkigt!

publicerat i En mammas vardag;
Usch, vad det är tråkigt att städa men nu är det i alla fall gjort. Bara dammsugningen kvar sen är det rent vilket i och för sig är riktigt skönt. Skulle egentligen begett mig på kryddparty nu men känns som det blir stressigt då jag skulle haft med lilleman och han är i stort beov av ett bad och just nu ligger och sover så jag hoppar det denna gången. Min lilla skrutt, han var så ledsen när han skulle sova, dumma kindtänder som bråkar med honom. Mammas hjärta♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ellie:

Svar: Nice! Det ska jag plugga efter mitt nuvarande program!

Kan tyvärr inte hjälpa dig med just ditt program men är det ngt om skolan så är det bara att fråga kram

2:a kommentar, skriven , av Ellie:

Har fyra år kvar sammanlagt! Jag utbildar mig till terapepht för att hjälpa folk som int ehar råd att betala för att gå på terapi.. är dyrt. Måste ha ngt att leva på så det blir marknadsföringen =)

3:e kommentar, skriven , av jasse:

Ja det funkar jätte bra! Skojar du med mig ang. rean? Köp ett par till mig, så betalar jag frakt =) Haha skämt åsido! Tråkigt att dem inte rar dem här..kramis

Kommentera inlägget här :