Grå men bra måndag

publicerat i En mammas vardag;
Den här dagen har verkligen gått fort! Började dagen med babysim och det var som vanligt mysigt och uppskattat. Sen har vi varit och kikat på skor till Jack, lär snart behöva ett par om han ska kunna sitta i sandlådan och gräva m.m. Hittade jättesöta gummistövlar med, gröna dessutom så dom matchar hans vind/regntäta overall som han fått av mormor.

Handlade mat innan vi åkte hem med så nu är det fullt i kylen igen, i alla fall för ett tag. Nu ligger plutten och sover och jag tar det bara väldigt lugnt...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

gött med fyllt kylskåp!

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Nej jag kommer inte på föräldrarträffen, men Martin skulle försöka! Du fick mess från Christina igår eller? Det var därför jag inte skickade nåt igår eftersom vi fick från henne

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Japp det tror jag iaf!

4:e kommentar, skriven , av Erica ~Bf 31 Juli 2009~:

21 veckor :) Nja det tror jag inte. Visst kommer det bli jobbigt att vara höggravid större delen av sommaren, men absolut inte omöjligt. Vi har inte så vansinnigt varma somrar här uppe.

5:e kommentar, skriven , av sandra, Melinas mamma<3:

Joo, men dom tjänar ju så mycket pengar ändå.. för att synas, för att uppträda osv :o skulle inte förvåna mig om dom stänger ner spotify även om man betalt för lyssna musik där!

Även när det gäller filmer, dom har ju digital boxar man kan spela in filmer på,, hur kan det vara lagligt, men inte att ladda ner :o



Sen FRA... varför skall dom bevaka allt? Kunna få kolla igenom våra datorer, mp3 mobiler osv :o jag tycker det går till överdrift iaf ;O



men det är ju min åsikt det =)

6:e kommentar, skriven , av evelina:

tack så jätte mycket, nu kommer våren och då ska de tas tag i trädgården, jobbigt, men hoppas de blir fint ! Vad gjorde ni i Sunaryd btw ? :)

Kommentera inlägget här :