Effektiv vid barnledighet

publicerat i En mammas vardag;
Så effektiv man är jumera när man är själv hemma, man hinner med hundra saker som i normala fall säkert skulle tagit en två tre dagar om man samtidigt skulle haft Jack hemma. Nu är i stort sett allt som går att göra på listan gjort, resten ska vi ta ikväll...

Har även hunnit med att läsa 10 sidor i Principles of Marketing vilket innebär att det bara är 10 sidor kvar sen är kap 7 färdigt läst. Men det är inte det bästa, det bästa är att jag förstår vad jag läser. Och för er som inte vet så är Principles om mareting en bok på sisådär 1000 sidor enbart på engelska.. Life is good!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Princeples of marketing är faktiskt en ganska lättläst bok, tro det eller ej :) har du sammanfattningen? jag har tyvärr inte kvar min, men jag läste bara en på den och fick 75 av 80 på tentan!

Ifall du hämtar Vg tentor från eurekah så finns min där ;)

Kommentera inlägget här :