Hjärncellerna används...

publicerat i En mammas vardag;
Hallo!

Nu har jag verkligen användt mina hjärnceller, suttit och pluggat ca 3 timmar på biblioteket så nu är jag rätt mossig. Ska snart bege mig ner i centrum för att byta bodyn vi fick i veckan till en storlek mindre. Sen blir det en snabb fika hos en klasskamrat innan föreläsningen kl.13.15. Låååång dag idag.


Om där är en massa stavfel och kosntiga bokstäver där dom inte ska va är det för att tangent bordet på bibliotekets datoer är minimala ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

hoppas du får en bra dag! jag gillade också att sitta på biblioteket o plugga, där fick jag mycket gjort :) Ha en bra dag!

2:a kommentar, skriven , av Sandra - Mamma och gravid:

Men du läste nog inte ordentligt vad jag skrev. Jag ska inte gå ner på så sätt så de är ohälsosamt utan på ett bra sätt. äta vanligt men få bort mitt fett som ja har pga dåliga ovanor.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

4:e kommentar, skriven , av Erika:

ska bli kul när jag kan lägga bebis nr 2 där sedan och hoppas på att ett gym blir lika uppskattat som det var när elwira hade ett, fast mumin då =)

Kommentera inlägget här :