Inskolning dag 7

publicerat i En mammas vardag;
Idag var det M som lämnade och det gick utmärkt det med. Jag var i skolan till 12,00 och M roade sig med att städa toan här hemma, alltid lika roligt. Sen hämtade vi lilleman tillsammans som faktiskt sov gott på dagis idag, ännu ett orosmoment avklarat.

Nu bakar M frallor och jag borde sätta mig och läsa lite i E-handel & Internetmarknadsförings boken så det är avklarat till nästa vecka. Men får se om orken räcker, annars blir det imorn på morgonen.

Imorn blir det att ordna mitt studentID, hoppas bara det är okey att jag betalt avgiften via nätet redan och sen föreläsning i marknadsföring från 13.15-16.00

Sen LEDIGT eller ledigt och ledigt, det ska städas för fullt inför helgen och våra 40 (!) gäster på 86(!)kvm som kommer för att fira Jack =)

Kommentera inlägget här :