Sämre än sämst

publicerat i En mammas vardag;
Vet att det är skitdålig uppdatering eller rättare sagt ingen uppdatering alls men den här veckan har hittills gått i ett. Jag har bokstavligen stupat i säng runt 21-tiden varje kväll då alla förändringar sätter sina spår. Nu lugnar det dock ner sig ett tag fram tills vi rivstartar igen nästa måndag.

Skulle egentligen inte vart hemma idag men mer om det sen. Nu ska jag läsa underbara Kotler, hela 30 sidor tänker jag beta av idag. Sen blir det lunch med mamma innan jag ska hämta Jack på dagis vid 14.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

Jag har skrivit ett inlägg om lögner och vill gärna höra din åsikt om det. Läs inlägget och kommentera vad du tycker om personer som ljuger och tror att sanningen inte kommer fram när det ändå gör det en dag.

Kommentera inlägget här :