Sjukstugan forsätter

publicerat i En mammas vardag;
Jag hatar att vara förkyld! Så var det sagt! Men ännu mer hatar jag när mitt barn blir sjukt, det finns inget som väcker så stor ångest och oro som det. Nu är Jack inte sjuksjuk ännu men idag har näsan börjat rinna och jag misstänker starkt att jag smittat honom. Hoppas han piggar på sig och slipper skiten.

M står i alla fall i köket nu och gör vitlökslasagne med mycket betoning på vitlök. Mums! Tycker synd om honom som har behövt ta precis allt de senaste dagarna då jag verkligen inte har kunnat röra en fena utan att jorden har snurrat. Men men, vi tar igen det nästa helg eller nåt ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Dem är verkligen så himla bra dessa dreggelhaklappar, jag råder dig att köpa dem. Dem finns på dockklader.se! :)

Kommentera inlägget här :