Våffelmys och duktiga killen

publicerat i Jacks framsteg& utveckling;
I eftermiddags passade vi på att sitta ute i solen på balkongen och det kändes verkligen som sommar. Så varmt och skönt har det inte varit på länge. Våfflor blev det till mellis idag och Jack tryckte i sig lite mer än 2 hjärtan vilket är mycket för att vara han ;)

Nu under kvällen tog lillkillen sitt första steg själv. Han stod upp mot väggen när han plötsligt stläppte och tog ett steg. Sen gjorde han om samma sak igen och så KUL han tycker det är. Nu lossnar det nog snart. Är så stolt, så stolt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia - 19 & Gravid:

Ok, tycker du det är roligt? Och hur lägger du upp det med barn? =) Jag hoppade av gymnasiet långt innan jag blev gravid. På grund av att jag varit sjuk hela min tonår. Så hade inte så mycket val. Men nu är jag frisk =) Och tänker plugga senare!

2:a kommentar, skriven , av Robie:

Våfflor??? Det var en evighet sedan vi åt det. Fasen, nu blev jag ju hungrig :-) Skit åxå1

Kommentera inlägget här :