Att uppskatta det man har

publicerat i En mammas vardag;


I augusti i år bloggade jag om dom här mössorna , som vi också köpte till Jack. Hon som gör dom har bloggen med samma namn som mössmärket LitenFrost  , och är superduktig på att sy till de små. Den senaste tiden har det varit lite tyst på bloggen och nu bloggade hon så igen.

Hon berättar att de har upptäckt en höfledsluxation på hennes dotter alldeles för sent och nu ska den här lilla tjejen läggas in på sjukhus för att ordna det läkarna har missat. Idag är sista dagen hon kommer kunna gå på 6 månader. Jag lider så med henne och kan bara föreställa mig hur det måste kännas både för flickan men också för hennes föräldrar. Sådana misstag ska inte få lov att hända. Hur kan man missa något sådant?






Här gravid med Jack i V.32


Jag är evigt tacksam att Jack föddes frisk och att han inte fått men av sugklockan och att det tog sådan tid med krystvärkarna. Och varje dag är jag tacksam över att han är frisk och kan springa runt och vara en glad liten kille men inte allt för många bekymmer. Men man ska minnas att bara för att barnen är friska NU betyder det inte att dom alltid kommer vara det. Uppskatta varje dag ni alla mår bra och slipper några större bekymmer. 

Det är faktiskt inte hela världen med ett utspillt glas mjölk!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Du är så klok min flicka. Älskar dig! Du vet att jag önskar er ett fint år och att ni får va friska och lyckliga du och din lilla fina familj. Älskar er!

Kommentera inlägget här :