Gnällinlägg!

publicerat i En mammas vardag;
VARNING ett riktigt jäkla gnällinlägg.

Fick mail igår från en tjej som ville köpa vagnen, kanon tyckte jag och började såklart planera för att åka och shoppa ny vagn i början på nästa vecka. Idag kommer hon på att det är lite långt att åka, trots att jag erbjuder henne sänkt pris. SKIT! Jag hade verkligen sett framemot att få åka och köpa ny vagn på måndag, tisdag...
Varför i helskotta ska jag alltid börja planera och fundera innan saker egentligen har hänt?

Sen går pluggandet segt fast det känns som att jag fattar men ändå inte?! Jack har varit på urkasst humör och brytit ihop för ingenting ikväll eftersom han var supertrött men inte ville sova innan idag. Han bröt ihop för att han inte fick ha sin traktortröja på sig, för att han ville och inte ville läsa bok. You name it!

Gnäll,gnäll, gnäll.....Imorn blir det nya tag!

Kommentera inlägget här :