Till dig - citat av 15 år och tvilling mamma

publicerat i En mammas vardag;
"Det är de allra små sakerna som får mig att rysa när jag är med dig.
Det är fantastiskt hur vackra dina händer är och hur perfekt mina händer passar i dina. Jag älskar att känna den trygghet du ger mig, låta min fingrar glida över din ena handflata för att sedan kunna lägga min hand i din hand. Att veta att du finns för mig när jag inte finns för dig gör mig hel, det får mig att känna mig älskad på ett sätt som jag alltid kommer att bära med mig i mitt hjärta. Jag undrar om jag ger dig lika mycket glädje och ömhet som du ger mig.
Att veta att jag har hittat min kärlek så här tidigt i livet gör mig rädd. Jag är rädd för att vakna en dag och inse att jag bara drömde, att du inte älskar mig på det sättet jag älskar dig. Jag kan tvivla ibland utan att du märker det. Jag kan göra dig osäker bara för att jag är osäker. Jag testar dig ibland och du klarar varje litet test. Vad är det för fel på dig? Hur kan du vara så perfekt i mina ögon och i min famn? Varje gång jag undrar varför du är med just mig kommer du alltid med ett svar innan jag hinner ställa min fråga. Ditt svar är en kyss eller bara en enkel hand på min axel. Du får mig att inse att kärlek är något alla förtjänar och att jag är en av dem. Nu när världens finaste ungar ligger mellan oss och andas kan jag inte sluta le med hela mitt hjärta. Du och jag är kärleken. Adele och Joel är gåvan vi fick för att vi älskade. Varje dag kämpar vi för att förtjäna den gåvan. Men hur förtjänar man en gåva som är större än allt annat i hela universum? Det är därför jag är lycklig med dig, för att du aldrig slutar kämpa med mig trots att du vet att det är omöjligt." citat av 15 år och tvilling mamma http://ellamarie.blogg.se/


Helt fantastiskt fint skrivet och har ni inte varit inne och läst hennes blogg så gör det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥:

Sv: Jag trycker på "PrtSc" (alltså printscreen knappen), sen klistrar jag in det i paint och klipper till det så att det blir bra :)

Kommentera inlägget här :