Vintermys

publicerat i En mammas vardag;

Måndag och en pluggvecka börjar för mig, nästa vecka är det två tentor som står på schemat och som vanligt har jag tentaångest och tror att det kommer att gå åt skogen ;). Dagen började jag i alla fall utan böckerna och jag och Jack kom precis hem från Linda & Saga. Alltid lika trevligt att umgås och låta barnen leka tillsammans.

Snart ska mannen och ungen bege sig till farfar och jag får snällt stanna hemma och plugga, konsumentbeteende står på schemat.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Lilla gumman.Du vet att det kommer att gå bra. Du är en naturbegåvning ! Mamma är din största suporter och jag vet att bara du gör ditt bästa så blir det bra. Älskar dig! Det är ju inte alltid att vinna som är det viktigaste.Ibland är det att göra sitt bästa och veta att man gjort allt man kunnat för att det ska gå bra. Sen kan ju inte du hjälpa att du är bäst i alla fall.Kram

Kommentera inlägget här :