Mitt i veckan & mindre kaos

publicerat i En mammas vardag;
Fast att morgonen inte började på bästa sätt har dagen fortsatt i rasande bra fart. Dagen började däremot med att J kom in och kröp ner jämte mig vid 05.45!! Alldeles för tidigt att vara pratsjuk på tyckte den här mamman. Efter en 20 min tystnade han och 10 min senare ringde klockan.
 
 
En liten, liten Abbe.
 
Hunden skulle rastas och knappt hinner jag öppna dörren innan han i full fart springer ner mot vägen och mot närmsta lyktstolpe för att kissa. Inte OK!! Väl tillbaka inne bryter J ihop för att han måste stänga av Tv:n och åka till dagis. Tillslut kom vi iväg och på dagis blev vi sams igen efter lite lerande och mys.
 
Eftermiddagen har vi spenderat med pusselmys och badande. Nu är det bolibompa på Tv:n som gäller innan bok och läggdags.
 
 

Kommentera inlägget här :