Ny vagn

publicerat i En mammas vardag;
Sitter och tittar efter en ny vagn, då jag äntligen har fått sambon på min sida. Vi vill/behöver en mindre och lättare vagn, emmaljungan har blivit för stor känns det som och en mindre vagn skulle passa vår vardag bättre. Så om någon är intresserad av en välvårdad Emmaljunga duo edge med sportchassi hör av er.

Vi (läs jag) kikar just nu på en brio sing. Dem verkar vara en hyfsat liten vagn men fortfarande en Vagn. I veckan ska vi ner till Halmstad och då har M lovat ett besök hos den vagnen för klämning och prövning. Mama is HAPPY!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥:

Åh, men VI har ju en brio sing! Den är verkligen toppen! Älskar den! Ni kommer INTE att ångra er! Det enda "strulet" vi har haft med den var att vi inte hitatde vart vi skulle fälla ihop den.. men sen när vi visste hur så var det inga problem!

2:a kommentar, skriven , av Elin (Edvinsmamma):

En vän till mig har den vagnen och jag tror absolut att hon är nöjd med den...hon har inte sagt något annat i alla fall :)

Har provat att styra den, och den är verkligen liten och smidig :)

Kommentera inlägget här :