Billig shopping

publicerat i Barnsaker;
I torsdags efter att jag hade röntgats åkte vi in till centrum för att kika lite i affärer och sen åkte vi även för att storhandla. Jag själv köpte inte direkt något men däremot kunde ju Jacks mormor inte låta bli. Som vanligt!




Sen åkte vi och skulle handla lite mat och blöjor som det känns som att man alltid behöver. Det går ju åt några om dagen...

Och gissa vad nöjd man blir när man hittar BIG BOX i affären som innehåller två pkaet för 179 kr. Istället för 216 som det normalt skulle ha kostat. Så vi köpte på oss en big box stl 3 och en stl4. Så nu har vi blöjor så vi klarar oss ett bra tag framåt..... Ohh, just det dom finns på WILLYS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emmy:

wow, jag måste dra till Willys alltså ;-)



iallafall ang tapet till Tures rum så hade jag bara sett den på nätet och i tidningar.. gick inte till någon speciell affär eller så och tittade.



Däremot så hade ju tapeten jag ville ha utgått såklart när vi väl kom till skott--- men hittade ett litet retlager i en butik dalarna efter mycket om och men Så till slut fick vi den iallafall..



Har du tänkt på ngn speciell tapet?

Kommentera inlägget här :