Borta hela dagen

publicerat i En mammas vardag;
Idag har det verkligen varit en lång dag, men fruktansvärt trevligt. Vi började med fika, alla mammorna i vår föräldragrupp hemma hos C och det var jättetrevligt. Så det ska göras om, dock inte förrän om 3 veckor..lånt emellan tycker jag men men det är ju trevligt ändå ;).

Sen åkte vi hem och gav lillkillen lite mat innan vi åkte för lite shopping, blev en alla hjärtans dags present till M och till Jack med såklart. Hittade även en jacka till lillkillen som vi bara MÅSTE ha, men det får bli ett senare inköp. Sen var det handling hela familjen..Mys!

Nu sover lilleman och vi tar det lugnt, sådär lagom trötta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tess:

Hej har bilder på mitt nybyggda hus både interiör å exteriör bilder så om du gillar design å inredning missa inte å kika in hos mej



kram

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Flåt!!! Glömde lägga i brevlådan,glömde ta med mig ,du har nyckel och får ta en promenad. Ligger där uppe (tror jag) i påsar eller i tvättstugan.Högst troligt uppe. Flåt mitt vansinnigt goda men otroligt korta minne.Älskar dig!

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Ja det var verkligen trevligt! Hade också kunnat träffas lite oftare, typ varannan vecka, men "vissa" hade ju sååååååååååååååååååååååååå mycket att göra ;)

Kommentera inlägget här :