Fredag, underbart!

publicerat i En mammas vardag;
Äntligen fredag!

Idag tyckte lillplutten att det var dags att gå upp 06.20!!!! Det tyckte inte mamma, så jag försökte få honom att somna om i vår säng..det är ju mysigt. Men icke! Först när jag lade ner honom i hans säng somnade han, skitungen. Sen sov vi gott till 09.40, gott!

Nu har jag pratat en massa i telefon och snart ska jag laga barnmat, frysen behövs fyllas på ordentligt nu när han börjat äta riktigt duktigt. Aja, nog pratat nu ska det göras!

Ha en bra fredag!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Ja, drömma kan man alltid göra :) Ja extremt tjurig verkade hon bli, helt otroligt! Hon sa ju "eh ja men hur många är det som kör lastbil?"...eh vaa? Vad är det att säga?? Hon är störd! Jag ska ladda över bilderna ikväll och skicka!

Kommentera inlägget här :