Hoppsan!

publicerat i En mammas vardag;
Blev sen uppdatering idag med men dagen har gått i rusande fart. Började med att åka och hämta vår bil, bara det är ett litet projekt. Sen vart det kyrkan barntimme, hem och ge lilleman mat, äta själv osv. Sen var det föräldraträff, som var trevlig men hmm... lite mystisk eftersom att BVC-tanten i stort sett skyllde allt på mannen då det går fel i förhållanden. Jag gillar inte henne alls, tror det blir ett lite längre inlägg om jämställdhets grejen senare. För hon irriterade mig något enormt. Varför höll jag tyst?!

Vi mammor bestämde i alla fall att vi ska börja ses oftare och fika hemma hos varandra. Så nästa torsdag har vi första träffen och jag tycker det ska bli jättetrevligt. Först idag började vi ju faktiskt kännas lite mer som en grupp än en massa udda par som diskuterar sina barn ;)

Snart är det grötdags för lillkillen och sen bad och natti. Bäst att sätta fart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Ja jag håller med, idag var första gången som alla faktiskt PRATADE med varandra! Åh BVC tanten är så irriterande så jag kan spy!!! Till exempel så höll jag på att smälla av när du och jag skulle ge barnen mat och hon slänger ur sig: "Eh ja ni kan inte sitta här hur länge som helst..."

Kommentera inlägget här :