Jag ser det snöar..

publicerat i En mammas vardag;
God morgon!

Måste börja med att säga att det är kul att se att så många reagerar på mitt inlägg nedan, i alla fall tycker jag alltid att det är roligt att höra andras åsikter och se hur dom resonerar. Nu till vår dag idag då, har hunnit med en hel del hemma och nu ligger plutten och sover sött i sin säng. Äntligen börjar vi få in ra rutiner med mat& sömn tider. Vid lunch kommer nog kära mor hit och fikar en stund och i eftermiddag ska det göras morotspure och vattnas blommor. Jag måste vara den enda i världen som kan ta dö på en palm??!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise - [ Mamma till Eddie ]:

tog väl inte illa vid mig, men tyckte bara tvärtemot va du tyckte ^^ klart man kan säga att man är duktig. men men :) detsamma!

Kommentera inlägget här :