Skicka snigelpost!

publicerat i En mammas vardag;



Läste hos en av mina favoritbloggare att hon uppmanar alla att skicka mer snigelpost och jag håller verkligen med. Ett hanskrivet kort eller brev känns verkligen härligt att få i brevlådan, det visar att man verkligen lagt ner lite tid och tänkt lite extra på personen man skickar det till. Själv har jag varit ganska dålig på det den senaste tiden men nu när det snart är Alla Hjärtan dag och sen påsk och massor av födelsedagar så ska jag försöka bli bättre på det.
 Så skicka mer snigelpost ni med!!

( Låna gärna bilden och uppmana era läsare till att också skicka mer snigelpost)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

ja det är verkligen uppskattat. jag försöker skicka vykort på posten imellanåt. så kul att få nåt annat än räkningar o reklam i brevlådan!

Kommentera inlägget här :