Utmaning

publicerat i En mammas vardag;
Jag har blivit utmanad så det är väl bara till att lyda. Såhär lyder utmaningen:

Gå in i mappen Mina bilder på din dator.Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt de veta att de är utmanade.



Det här är min 6:e bild i min 6:e mapp. Det är juni, sommar och varmt. Ida tar studenten och här står dom alla och sjunger något som ingen egentligen kan höra för ingen kan egentligen texten eller melodin. Det var en trevlig dag och jag längtade järnet efter att själv få ta studenten. Detta är även de sommaren vi bestämmer oss för att försöka skaffa barn. Underbara minnen!


Jag utmanar:

Louise Kumlin
Sandra A
Bambi
Evelina L
Sigrida
Helene

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sigrid:

Lovar att göra är vi kommer hem :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Haha, om jag gör detta kommer jag fuska, för kollade bland mina bilder och vilket sätt man än räknar på blir det verkligen urtrista bilder! xD

Kommentera inlägget här :