Vagnfeber

publicerat i Barnsaker;



Efter rundan i torsdags då jag lyfte i och ur vagnen 6 gånger känner mig bara att såå skönt det vore med en lite mindre och lättare vagn. Jag tror vår vagn med sittdel väger närmare 20 kg och det är tungt när man ska ha upp det i en V70 kan jag lova. Någon av dom ovan skulle inte vara fel. Och ännu mer sugen blev jag idag vid föräldraträffen då vi pratade vagnar.

Teutonian är jag supersugen på den jag sett den in action ;) Däremot har jag kännt och klämt på babytravel joggern och den är kanon. Lätt, smidigt och snygg vagn. Fast hade jag haft mängder av pengar hade jag köpt en Urban Jungle haha ;). Nåja, drömma går ju och än på ett bra tag blir det ingen ny vagn men sen om nått år vill jag ha en babytravel! Konstigt att vagnarna jag vill ha är trehjuliga då jag alltid har hatat dom...nu däremot är jag förälskad För dom är ju så jädra smidiga!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Vagnar är sjukt kul!! Spirit S3 är ju som sagt inte sådär väldigt mer smidig att lasta in och ur, men den är helt underbar att köra och snygg är den ju också :) Urban Jungle har jag också tittat på, men vi kommer inte byta förrän Lovis är typ 2 år. Förresten skicka din mail så fixar jag över bilderna på våra små :)

Kommentera inlägget här :