"Jag kopplar dig!"

publicerat i En mammas vardag;

I höstas, ca 7 veckor efter att Jack föddes, fick jag njurstensanfall. Detta var helt klart det mest smärtsamma jag någonsin upplevt och det var fruktansvärt att inte kunna ta hand om sin bebis. Hur som helst gick det bra och jag skulle få en återbesökstid. Gissa vad! Den kom aldrig! Så torsdags ringde jag upp sjukhuset och det blev såhär:

6 gånger blev jag kopplad
2 gånger hamnade jag hos växeln
Samtalet varade i ca 20 min.
Samtalet avslutas med: "Jag får kolla upp detta. Jag ringder dig!"

Ibland är sjukvården bra underbar!



Nu har jag dock fått hem information och tid. Första lappen står det: Ta detta blodprov 1-2 veckor innan röntgen. På andra lappen står det: Du har tid tors 29/1 . Jaaa, det låter ju väldigt lätt ordnat att ta ett blodprov 1-2 veckor innan. I N T E!

Ibland blir jag bara så irriterad på detta sjukhus!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma Melissa:

Herregud... sjukvården alltså. Suck!



Tror jag hittade dig på blogg.se i senaste inlägg eller så, en ren slump alltså:.) Kul att du redan hade kikat in hos mig då!:.)

Kommentera inlägget här :