Lördag & första barnvakten

publicerat i En mammas vardag;
Nu har vi myst och ätit en god frukost. Funderar på om jag ska göra lite barnmat, potatis och sen potatis-och palsternacka men jag vet inte riktigt om jag orkar idag. I alla fall så ska vi ha barnvakt till Jack för första gången idag och det känns lite sådär lagom nervöst. Det är Jacks mormor som ska honom och det är inte det att jag inte tror att han kommer ha det bra utan det är mer känslan av att vara utan honom. Tänk om han behöver sin mamma♥

Men det kommer säkert gå jättebra och dom ska ju vara här hemma där han känner igen sig och så. Så han ligger förhoppningsvis och sover sött när vi kommer hem ikväll/inatt någongång. Vi ska på firmafest med M's jobb och det ska jul bli jättetrevligt. Skönt att få klä upp sig och göra sig lite fin ;)

Men nu ska jag nog faktiskt  ta tag i barnmaten..det är ju roligt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eleni:

hej mette=) hoppas allt e bra med dig o din familj, det är kul o läsa om hur jack utvecklas, jag är så glad för din skull! hade varit kul o se honom igen o hur stor han har blivit! hoppas du får en bra kväll och lyckas slappna av lite iaf=)

2:a kommentar, skriven , av mamma:

Han nannade gott,eller hur?

3:e kommentar, skriven , av eleni:

det va kul o höra=) ja det hade varit jätte trevligt ska försöka få med mej folket haha som från ingenstans helt plötsligt e upptagna me skola och annat:P annars kmr jag förbi själv med både kaka o present=)

Kommentera inlägget här :