Monday

publicerat i En mammas vardag;
Så var det måndag igen! Jag och Jack har haft en lugn och mysig dag med småfix här hemma och en promenad. Håller på att försöka få lite ordning med tvätt och allt som bara blivit liggande när vi var sjuka, så maskinerna går på högvarv nu. Så snart ska jag börja vika in lite tvätt och fylla Jacks lådor för just nu ekar dom lite tomma, behöver sortera egentligen med men det orkar jag inte riktigt nu. Ska slänga i mig en sen lunch och sen ska jag sätta fart, får passa på medans lilleman sover.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise - [ Mamma till Eddie ]:

jag rensade eddies garderob häromdan för det började bli så trångt, (andra gången jag gör det) och jösses, det var en hel kasse som var med kläder som va för små :( så tråkigt när dom växer ur allt! :p

Kommentera inlägget här :