Sista lediga söndagen

publicerat i En mammas vardag;
Eller, ja inte för mig men för M. Idag är hans sista lediga dag efter 5 veckors underbar ledighet. Så imorn börjar vardagen igen och jag och Jack har del att pyssla med inför dopet som är på lördag. Bland annat ska vi hämta nyckel till lokalen och fixa med servetter osv. Annars är faktiskt det mesta ordnat inför dopet.

Ett problem bara! Vår underbart snälla vän som skulle sjunga har varit sjuk hur länge som helst och kommer inte kunna sjunga. Så nu ligger allt vårt hopp på att hennes syster vill ställa upp. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för sången och allt vore så perfekt och underbart fint!

Har även lite andra funderingar inför dopet, dock måste jag övertala min sambo om dom med =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Slackern själv:

DU Sofie Kommer klara det jättebra!!

Kommentera inlägget här :