Lördags shopping

publicerat i En mammas vardag;
Nu harjag landat i soffan efter en shoppingdag i Halmstad med familjen. Och gissa om vi shoppat?! Har haft en underbart mysig dag bara vi tre och Jack har varit världens snällaste lilla unge, precis som vanligt. Först besökte vi högskolan och jag fick jättebra info från en studievägledare och det visade sig att jag bara behöver plugga 3 år, 3år!!Vilket gör mig överlycklig, allting jag vill ska hända kan hända så mycket snabbare ju =).

Sen bar det av till centrum där vi besökte alla barnklädesaffärer kändes det som, cirkeline, po.p, lindex, H&M, Åhlens, Kappahl...tyvärr missade vi Smått då do stängde redan klockan 15.00., så det får bli en annan dag.

Nu ska jag bara ta det lugnt och imorgon om tiden räcker till, (ska ju hämta roliga saker imorn och besöka en urmysig affär. ) lägger jag in bilder på shoppingen. Ha en bra lördags kväll!

Är det melodifestivalens 2:a chansen ikväll?!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bea, Lines mamma:

Vad ska du plugga? Jag ska också plugga till hösten, tog uppehåll i min utbildning när Line föddes. Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :