Soft dag

publicerat i En mammas vardag;
Idag har vi haft en riktigt skön och mysig dag här hemma. Dagen började väldigt effektivt och innan klockan var 09.00 hade jag hunnit med dammning, dammsugning samt torkning av golv. DET hör inte till vanligheterna. Vid 10 fick vi fin besök i form av Jacks framtida tjej Saga, lek och bus i några timmar blev det.

Eftermiddagen spenderades hemma hos Jacks mormor där även G.mormor och G.morfar var. Trevligt! Kvällen blir i soffan och imorgon drar jag, Jack, mamma och mormor iväg till Ullared =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra - Sebastians mamma:

Men du är väl medveten om att du fortf. kan bära på dig viruset och ge de till din son även om du tagit sprutan? De du får skydd emot där r att de inte bryter ut på dig själv. Dessutom är detta vaccinet framställt alldeles nyligen och ingen vet vad biverkningarna kan komma att ge på lång sikt och då tycker jag man är minst lika oansvarig som tar något som det precis blivit sån hysteri om. Aldrig att jag skulle ta något sånt som gravid även om jag är i en "riskzon". Tysklad som var landet som framställde detta vaccin har alldels nyligen stoppat vaccinering mot gravida,barn under 18 och åldringar. Kanske finns det en orsak till detta?

2:a kommentar, skriven , av Sandra - Sebastians mamma:

Och jag står fast vid att jag tycker man är oansvarig som tar sprutan bara så. De vi hör om svininfluensan är olika dag till dag. Dessutom är de många fler än jag som inte kommer att ta sprutan och som tur är så är det en sak som är upp till var och än :)

3:e kommentar, skriven , av sofia - 19 & Gravid:

Haha ja jag har funderat över när mina bröst ska explodera, men antar att det är när mjölken rinner till! :)



Vill man bara ha jättesköna trosor? Jag har packat ned de som är skönast utan några speciella kanter. Hoppas det blir bra :)

4:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Åh tack så mycket! Jag hade tänkt mig svartvitt men hade gärna haft något färgkort och då är det antagligen som du säger att det kan bli för mycket!

5:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Okej va kul! :)

6:e kommentar, skriven , av Stina:

Hej, hur gammal är Jack? Så söt!

Ullared ser jag bara på tv. :) Har du varit där förr?

Kommentera inlägget här :