Tentaångest

publicerat i En mammas vardag;
Sitter och har lite smått tentaångest här nu. Kollade precis igenom vilka kapitel jag har kvar att läsa vilket är några stycken i Kotler och 1,2,3,9,10 i E-handel. Det är en del. Mitt mål är dock att ha gjort detta när jag går och lägger mig på söndag. Så att jag kan ta tag i det "rikitiga" tenaplugget på måndag.

Känner mig dock hysat säker på mycket då jag varit väldigt flitig under tiden fram till nu och läst varje kapitel, gått igenom mina anteckningar+ skrivit ner anteckningar då jag läst vilket jag tror är till en stor fördel. Får väl hålla tummarna att jag har rätt.

Önska mig lycka till nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Robie:

Lycka till! Detta klarar du (att jag ryser när jag hör dig prata om tentaångest och jag får dåliga minnen är en helt annan sak) :-)

Kommentera inlägget här :