Trött dag!

publicerat i En mammas vardag;
Är helt slut och trött så att jag stundvis mår illa. Orsaken? En liten kille som vart vaken runt 10 ggr inatt, ibland med hosta, ibland ledsen och ibland bara allmänt strökig. Tror det är tänderna som är å G upp, men det gör inte det hela mindre jobbigt.

Dessutom skulle mamma passat Jack idag då M ska jaga och Jack inte får vara på dagis då men vad händer då? Jo, ena lillasystern ligger sjuk med feber men som tur var fick jag då lämna i alla fall på dagis annars hade det krisat rejält. Hur jag gör imorgon har jag ingen aning om, men det lutar åt att Jack får följa med till skolan så hoppas vi att han sover sig igenom första föreläsningen mellan 10.15-12.00. Hoppas går ju!

Nu..KAFFE!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

Men älskade lilla flicka.Jag bokade plats till honom på dagis imorgon med.Du ska bara meddela vilka tider som du behöver. Älskar dig.!

Kommentera inlägget här :