Huset är vårt!

publicerat i En mammas vardag;

Idag blev huset vårt, eller nästan i alla fall. Kontraket är nu skrivet och den 1 juni är det vårt på riktigt. Jag känner mig överlycklig och det ska bli helt underbart att få mer plats och en stor, härlig trädgård att vara i. Just nu känner jag mig otroligt stolt över mig själv och mitt/min  familjs liv. Det känns som jag har allt! En underbar sambo och en helt fantastisk son som förgyller varje dag med sina påhitt och bus. Vi har köpt ett hus med stor trädgård som jag är helt säker på att vi kommer att stormtrivas i.


Jag är lyckligt! Jack kommer få växa upp ett hus. Han kommer ha ett eget rum, gott om plats att ta hem kompisar och en stor trädgård att busa runt i. En egen sandlåda och gunga. Vi kan sparka boll och bara busa. Han är det finaste jag har och är enbart värd det bästa. Det här kommer att bli så bra!

 

Kommentera inlägget här :