Blandade känslor

publicerat i En mammas vardag;
Vilken dag det har varit. Kroppen känns mör och trött, vilket gör det fruktansvärt svårt att koncentrera sig och försöka repetera inför tentan imorgon. Har inte riktigt haft de optimala förutsättningarna så jag hoppas att något fastnat och på frågor på bara det jag kan =).

Var på vårdcentralen innan och fick en bra läkare. Hon klämde, kände, lyssnade osv. Sen att vi fick komma in ca 1 timme efter bokad tid och att hon i receptionen fick höra lite det är en annan histora ;). I alla fall var han röd i halsen men halsprovet visade inget ocg inte blodprovet heller. Så nu kör vi på och han har faktiskt varit vaken lite mer idag, men febern hänger med.

För att prata om något roligare fick vi beskedet idag och det var BRA! Jag är så lycklig. Riktigt vad det handlar om väntar jag nog ett litet tag till med men snart ska jag avslöja vad hemligheterna handlat om.

Nu ska jag ta tag i Organisation för marknadsförare så jag klarar en tenta i alla fall.

Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra-15 år & gravid!:

Veckans blogg-tävling på gång! Vill du vara med och tävla? :)

Kommentera inlägget här :