Tillbaka eller nåt..

publicerat i En mammas vardag;
Det var ett tag sen. Man kan verkligen säga att jag tappar blogglusten ibland och denna gången berodde det mest på att man inte kan komma överens med alla och skolan har varit tuff. Men nu börjar det kännas bättre, kanske beror det även på att våren sakta men säkert börjar komma.

En vecka kvar innan första tentan och jag är superförkyld, ingen bra kombination alls. Har försökt läsa lite i redosvisningsboken i hopp om att något fastnar trots att det känns som jag har gröt i skallen. Hoppas att mycket sömn och vila hjälper och att jag mår mycket bättre imorn.

Tyvärr måste jag ge mig ut lite då jag ska till barnmorskan och sen måste jag ju såklart hämta hem busungen min. Får bli en lugn eftermiddag med film och mys för vår del.

Ha en bra dag pch njut av solen..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bea:

roligt att du bloggar igen! känner igen mig när du skriver att det känns som inget fastnar när man läser, men hoppas det känns bättre imorgon!

Kommentera inlägget här :